Kitap 3 farklı zaman üzerinden işlenmiş. Zaman geçişleri açısından başarılı olsa da olayların sığ bir şekilde işlendiğini ve bazı noktalarda kopukluklar yaşandığını düşünüyorum. Sonlara doğru katilin kim olduğu anlaşılıyor ama bazı noktalarda karakter çözümlemelerinin iyi yapılmadığını düşünüyorum. Beni kitaba çeken şey zaman geçişleri ve farklı kişileri okuyabilmemdi. Beni çok fazla etkilemedi. Polisiye/gerilim türünde bir kitap. Eğer bu türün sevdalısıysanız beklentilerinizi karşılamayacaktır.