Onlar ,hemencecik seninle arkadaş olmak isterler,sana karşı hoş ,yumuşak görünürler ,arkadaş görünürler,seninle çok ilgilenirler ,derdi olan derdini açar sana,insanlar böyledir. Ha ne diyordum ,hemencecik hepsiyle tanışıp , ahbap olayım deme .Sen kendini hiçbir zaman açmayacaksın.Kapıp koyvermeyeceksin.Tesirin o zaman iyi olur üzerlerinde .Ağırbaşlı davranacaksın .Bir zayıf damarını keşfederlerse ömrünün sonuna kadar rahat edemezsin .Onların yanında on paralık onurun kalmaz.Gün geçtikçe hepsini tanırsın .İnsanları sözleriyle değil ,hareketleri ile ölç !Ondan sonra da arkadaş olabileceğin insanı seç.İpin ucunu bir verirsen ellerine yandığın günün resmidir.