Çok ama çok etkilendiğim bir kitap oldu .Çoğu insan gibi zamanı olmayan ve gerçek bir başucu kitabı diye özetleyebilirim . Uzun süre etkisinden çıkamayacağımı bildiğim ve hayatın şimdiki zamanında ya da gelecekte varlığını hep hatırlatacağına inandığım bir kitap.Okumakta gecikmişim orası kesin, uzun uzadıya hikayesini anlatmayacağım çünkü diğer arkadaşlar o ayrıntıları zaten çok güzel ve detaylı paylaşmış ben sadece tavsiye ediyorum .Okunması zor , dili akıcı belki ama anlatılanlar iç karartıcı ama bir o kadar da gerçek .Tekrar tekrar okunmasını tavsiye ediyorum ,tek diyebileceğim bu .
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma
Ayrıcalıklı kesimlere bile sıkıntı çektirmek ,bilinçli bir tutumun sonucudur ; çünkü genel bir yoksunluğun hüküm sürmesi küçük ayrıcalıkların önemini arttırır ve böylece bir kesim ile öbürü arasındaki farkı büyütür.