Üniversite yıllarımda okuduğum bir eser,vaybe dediğiniz, tarihi, akıcı bir solukta okumak isteyeceğiniz bir kitap, Sulta Beyazıd'ın savaşı . Beyazıt Akman.
holofira, mutlaka okumalısınız, İsmail Kılıçarslan seslendirmesi de güzeldir.
Yaradan beni ne ardıç ne çınar ufarak çayır
Koşumun gıcırdar ölmek dilerim
Bağrım kaynıyordur yüklerim ağır
Sen bir düş imişsin kuşluk çağında
Soluma tükürdüm rabbim gafurdur
Bilesin kavuşmak yoktur islamlıkta
Kavuşan kısmısı ancak gavurdur.
Tekfurun Kızı/syf105
Saçlarım sırıksıklam, ey göğsümde biriken
Bir daha kanasaydın ben de deniz olurdum...!
Ayna ayda de de bana, söyle bana dolunay;
Hafıza mı , ölüm mü, hangisi daha kolay ...!
Unutmak/syf52
Alengerli şiirler yazmak istiyorum bayan, sen yokken çok okudum, çok söz birikti heybemde ,salyangoz satılan bir müslüman mahallesinde bir parkta, soğuk bir kaldırım taşında ya da duman altı bir odada, iyi okumalar..