seda

seda
@seda_tnn
"Varolmak algılanmış olmaktır."
Hayatınızı değiştirmek istiyorsanız, dostlarınızı ayıklayın. Ben dostlarımı teste tabi tutup her birini geride bıraktım. İnanın daha önce neden yapmadığımı sorguluyorum.
Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gecmişi yüzünden inancını kaybetmiş bir insana hisettirebileceğin en güzel şey; "artık ben varım" cümlesini iliklerine kadar yaşatmaktır.
Mutluluk kapısı kapandığı zaman bir gün mutlaka bir diğeri açılır fakat kapalı kapıya o kadar çok bakarız ki, yeni açılan kapıyı göremeyiz...
Duası kadar sever insan. Ne kadar seviyorsa o kadar dua eder.