seda

seda
@seda_tnn
"Varolmak algılanmış olmaktır."
Üzülmeni istemiyorum fakat yaşadığın ilk sıkıntıda aklına gelirsem, ona haksızlık ettim demeni çok isterim…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesafelerin hiçbir önemi yok insan kalbindekini hep sever ve hep özler…💙 #k Özlem
Kimse hakkında kötü düşünmekten yana değilim. Fakat benim hayatımda acıya sebep olan herkesin, bir gün aynı şeyi yaşayacağını görmek beni mutlu eder. Çünkü bazen anlamak, yaşamaktan geçer…🍁
Birini görmeden sevecek kadar güzel bir kalbe sahip çok az insan var.☘🌹
Hayat
Ara sıra kenara çekilip bakmak lazım ,kimde ne kadarız ,kim bizde ne kadar.⁉️ Düşünceler