seda

seda
@seda_tnn
"Varolmak algılanmış olmaktır."
Sadece birini seçebilme hakkın olsaydı hangisini seçerdiniz ▪︎sağlık ▪︎aşk ▪︎mutluluk ▪︎güç ▪︎şans Ben: sağlık
1000Kitap
seda
mutluuk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gülüşüne dünyayı yakarım 🌼 ETİKETLE!. (Bende dahil)
Anket
seda
@_rostiya_2505
"Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..."🍁 Bir Çöküşün Öyküsü
Felsefe
seda
.
"Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..."🍁 Bir Çöküşün Öyküsü
Felsefe
seda
hayat
Gecmişi yüzünden inancını kaybetmiş bir insana hisettirebileceğin en güzel şey; "artık ben varım" cümlesini iliklerine kadar yaşatmaktır.
seda
🌷