Seda Daşdelen

Seda Daşdelen
@sedadasdelen
Uçmayı isteyip de uçamayan bir kuş gibiydim ︎︎
Sevmek demek, uzlaşmak, alttan almak, kusurlarını görmemek, bağışlamak demektir. Kadınlara böyle davranı­lır. Halkın cehaletini görmezden gelmek, sersemliğiyle uzlaş­mak, bayağılıklarını hoş görmek, yabanıllığını bağışlamak mümkün mü?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-İncil'de acıma çoktur. Oysa bence zararlı bir şeydir acı­ma. Gereksiz, hatta zararlı birtakım insanlar için büyük para­lar harcanmasını gerektirir acıma. Düşkünlerevi, tımarhane, hapishane . . . Sağlam, sağlıklı insanlara yardım edeceksin ki, güçlerini boşa harcamasınlar. Bizse güçsüzlere yardım ediyo­ruz. Güçsüzü güçlü yapabilir misin? Bu gereksiz çaba yüzün­den sağlam, güçlü insanlar zayıflarken; zayıf, güçsüz insanlarda onların sırtından geçinmeye başlıyor. İşte asıl uğraşılacak şey budur!
Sayfa 81·Kitabı okudu

Seda Daşdelen

, bir kitap okudu
8/10
·435 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2021 02:43
·
2021 2. kitabı
Maksim Gorki
8.4/10 · 8,3bin okunma
"Bütün o tatlı sözlerine, tatlı gülümsemelerine karşın in­sanlar birbirine yabancıdır; aslında dünyada her şey, herkes birbirine yabancıdır; kimse dünyaya güçlü bir sevgi bağıyla bağlı değildir.”
Gonçarov, aslında, Rusya'nın en akıllı yazarıdır. Onun "Oblomov" romanını oku­manızı salık veririm. Onun en gerçekçi, en cesur yapıtıdır. Aslına bakarsanız Rus edebiyatının en harika kitabıdır...