📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-İncil'de acıma çoktur. Oysa bence zararlı bir şeydir acıma. Gereksiz, hatta zararlı birtakım insanlar için büyük paralar harcanmasını gerektirir acıma. Düşkünlerevi, tımarhane, hapishane . . . Sağlam, sağlıklı insanlara yardım edeceksin ki, güçlerini boşa harcamasınlar. Bizse güçsüzlere yardım ediyoruz. Güçsüzü güçlü yapabilir misin? Bu gereksiz çaba yüzünden sağlam, güçlü insanlar zayıflarken; zayıf, güçsüz insanlarda onların sırtından geçinmeye başlıyor. İşte asıl uğraşılacak şey budur!
"Bütün o tatlı sözlerine, tatlı gülümsemelerine karşın insanlar birbirine yabancıdır; aslında dünyada her şey, herkes birbirine yabancıdır; kimse dünyaya güçlü bir sevgi bağıyla bağlı değildir.”
Gonçarov, aslında, Rusya'nın en akıllı yazarıdır. Onun "Oblomov" romanını okumanızı salık veririm. Onun en gerçekçi, en cesur yapıtıdır. Aslına bakarsanız Rus edebiyatının en harika kitabıdır...