Seda Gözükara

Seda Gözükara
@sedagk

Seda Gözükara

, bir kitap okudu
9/10
·440 syf.·
Beğendi
·
2017 47. kitabı
Ann Chamberlin
8/10 · 1.426 okunma
Reklam
10/10
·108 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2017 00:00
Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Bazen güldüm bazen gözlerim doldu, çok etkilendim. Bir çocuğun gözünden hapishane hayatı ve o dönemin yaşanılanları o kadar güzel anlatılmış ki... Soluksuz okudum diyebilirim.
Edebiyat
Uçurtmayı VurmasınlarFeride Çiçekoğlu · Can Yayınları · 202417,3bin okunma
Kuşlar tutsak yaşayamazlarmış. Ya çocuklar, İnci? Onlar tutsak yaşayabilirler mi?
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2017 11. kitabı
Lisede edebiyat hocamızın sınavda sorulacak kitaplar listesinde olan ve en kısa olduğu için aldığım kitaptı. Fakat okurken o kadar çok beğendim ki, iyi ki almışım dedim. Konusu gerçekten çok güzel, insana önyargının nasıl bir şey olduğunu çok acıklı bir şekilde anlatıyor. Kitabın sonunda gözlerimin dolduğunu hatırlıyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Edebiyat
AcımakReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 202151,6bin okunma
Reklam