Çocukluğumun kitabı... Resimli büyük versiyonu vardı bende. Düşündükçe resimleri hala gözümün önüne gelir. Çocuk kitabı olarak görünse de içinde barındırdığı anlam ve mesaj çok büyük.
Konu olarak bana ilk başta Island filmini hatırlattı ama aslında çok daha farklı bir konusu varmış. Island filminde kendilerinin ne amaçla kullanıldıklarını bilmeyen insanlar vardı. Burada ise her şeyin bilincinde olan ve buna rağmen hiç itiraz etmeyen, kaderlerine razı gelen insanlar var. Ve bu durum onlar için o kadar normal ki; Ya nasıl olur da buna razı gelirsiniz dediğim çok oldu.