Seda Mehmet

Seda Mehmet
@sedamehmet
Bu yaz, bizimdir Mümtaz, her deliliği yaparız...
Can çekişmek nasıl bir şey bilir misin Olric? Hayır efendimiz, nasıl bir şey . Ona söyleyebileceğin o kadar şey varken susmaktır Olric.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Galiba yalnız ben yoruldum. Ve bu yorgunluğumu yaşamak zorundayım.

Seda Mehmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.·
15 günde okudu
·
2026 16. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Beni bir gün unutacaksan bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi boş yere mağaramdan beni alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna…
Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, ''Tanıştığıma memnun oldum'' demek beni öldürüyor. Ama hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız.