Seda Güngör

Seda Güngör
@sedao0
....başkaları gözünde önemsiz olanı önemli sayan insanlar her zaman vardır.
Reklam
...sanki acıya yenik düşen bir adamın sessiz haykırışları duyuluyordu.

Seda Güngör

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
3 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Nikolay Gogol
8.3/10 · 46,3bin okunma
Yağmur telaşlı, hoyrat rüzgar Üstümde ki sensizlik bitap, Sözlerimde hafif mahrumiyet, Hani cananım, hani lal, Kuytu, tenha köşelerim. Ne bu uğultu ,ne bu ışık? Bir siluet aşikar, Viran duvarlar, gözlerim bitap, Kalbim panik bir çare bir hal, Kuytu tenha köşelerim.
Bugün Ortadoğu'nun adeti budur oğlum, tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz. Kendi kanının tadından sarhoş olur.