Seda Orhan

Seda Orhan
@sedaorhan_
biri olmak lazım bence, en azından biri için
öğrenci
Kocaeli
17 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
İyi ve kötü birer canavardır. Hayatta kaderden başka hiçbir şey gerçek değildir ve sonuç ne olursa olsun, sonuna kadar size yardım edecek birisi var.
Sayfa 59
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Et bir kez öldükten sonra o artık sevgimizde arzuladığımız, dostumuzda saygı duyduğumuz et olmaktan çıkar. İnsana can veren ruhla birlikte nezaket, çekicilik ve korku da uçup gitmiştir. Kendinizi cesede itidalle bakmaya alıştırın...
Sayfa 61
"...hem onu yakışıklı falan diye sevmiyorum, Nelly; benden daha çok bana benziyor da, onun için seviyorum. Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa, ikimizinki de aynı."
Günahkarsan tabii ki cennette mutsuz olursun.
Sayfa 118
İnsan eninde sonunda aslına dönmek zorunda. Kibar ve cömert olanların zorbalardan daha çok bencilliğe hakkı var sanırım.
Sayfa 134