Et bir kez öldükten sonra o artık sevgimizde arzuladığımız, dostumuzda saygı duyduğumuz et olmaktan çıkar. İnsana can veren ruhla birlikte nezaket, çekicilik ve korku da uçup gitmiştir. Kendinizi cesede itidalle bakmaya alıştırın...
"...hem onu yakışıklı falan diye sevmiyorum, Nelly; benden daha çok bana benziyor da, onun için seviyorum. Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa, ikimizinki de aynı."