Seda Orhan

Seda Orhan
@sedaorhan_
biri olmak lazım bence, en azından biri için
öğrenci
Kocaeli
17 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ben Shakespeare'nin yalancısıyım valla:)
Erkeklerde inanç, bağlılık, dürüstlük arama; Hepsi yalancı, kötü, hepsi içten pazarlıklı.
Sayfa 77
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat, başkalarının hatalarını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı. Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu.
Sayfa 215·Kitabı okudu
“Kurbanın celladı üzerinde hiçbir hakkı olmaması adaletin de olmaması demektir.”
Sayfa 258 - KIRMIZIKEDİ·Kitabı okudu
Edebiyat
Sizinle kahve içip baş başa söyleştiğimiz bir sırada evlilik üzerine düşüncelerimi açmış ve hayatın her türlü nimetine doymuş zengin bir kızla evlenmektense, hayatın her türlü acısını çekmiş yoksul bir kızla evlenmenin, hem karıkoca ilişkileri yönünden, hem de genel olarak ahlaki yönden daha doğru olacağını belirtmiştim.
Sayfa 429