Seda Orhan

Seda Orhan
@sedaorhan_
biri olmak lazım bence, en azından biri için
öğrenci
Kocaeli
17 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Kendimi öldürmenin onu da öldüreceğini bilsem, bunu hemen yapardım!
Sayfa 174
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yasaklamak lazım yazmayı
şimdi sana gel desem gelemezsin, işin vardır ya da vaktin yoktur haklısın. hiç bana vaktin olmadı zaten. hep bana yorgundun zaten sen. böyle mi olmalıydık sahiden? bu denli uzaklaşmalı mıydık? şimdi gel desen gelirim de içim bir kere sırtını dönmüş sana... olamayız bundan böyle
çok uzaklara gitse bile insan kendisinden kaçamazmış.
Mağara adamı gülmeyi bilseydi dünya çok farklı bir yer olurdu.