İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz,onun varoluşuna çeşitli yüce anlamlar yüklediğimiz için,gövdeden akan kanın,can denilen şeyin çekip almasını,dolayısıyla o kişinin "ölmüş" olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum.
İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz.Çünkü hiçlik zor geliyor.