“Kadın! Gözyaşlarını kendi silen kadın, hayatta var olan en güçlü canlıdır. ” Hayatımda çok insan gördüm kadın desem daha makbul olur. Ama hiçbiri bu kadar büyüleyici değildi; güçlü değildi, Çektiği acıları hiçbiriniz çekmediniz, çekemezsiniz! Adeta şov yapıyor gibi aklım almıyor... Öyle olayların üstesinden geliyor ki görseniz kıskanırsınız. Kim olsa biraz zorlukla boğuşsa pes eder kaçar ama o her zaman başarmanın hiçbirşeyin imkansız olmadığını savunur. Hayatımda öyle güçlü birini görmedim. Ki o benim hayatım oldu ve ben bunun için çok mutluyum... Güçlü Kadın'ım iyiki varsın ❤️ ÖK❤️
Belki kadar kesin
ve keşke kadar imkansız
birbirimizden uzaklaşmamız
kırılsak da tırnak uçlarımıza kadar
kırılırız elbet bunu gerektirir yaşamak.
Ben zaten sana ilk baktığımda anlamıştım
içime bakmıştın önce bayılacağımı sanmıştım
dünyayla aramda geçmişim vardı o ara
.. /
S♥️