sedbattıru
Yaradan bir kitap indirdi. “Oku”yun diye, ama okumadan da muhteşem inançlı insanlar olmayı başardınız. Muhteşem Müslümanlar olduğunuzu her fırsatta iddia edip inandığınız dinin kitabını kaç kere okudunuz? olur mu, ne gerek var okumaya, nasılsa birileri anlatıyor. ama anlatan insandır, yanlış söyler mi söylemez mi diye hiç düşünmek yok. İnan ve geç.
Edebiyat