Seda K.

Seda K.
@sednur7
güzel bakan güzel görür.
Bir şey kaldı, bir deniz kıyısında senden, Bakışlarla yüklü, söylemelerle sessiz.. Seninle dolu, seninle sensiz bir şey.. Arandıkça bulunmamış yıllar yılı, Bulundukça aramaklı.
Şiir
Reklam
Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç.. Başka şehirleri özleyelim orada seninle. Bu evler, bu sokaklar, bu meydanlar İkimize yetmez.
Şiir
Ölmekle gitmek aynı şey ; ne ölenlerin ne de kalbindeki ıstırap verici ağrı dinmek bilmediği için uzaklara gidenlerin geri döndüğünü bu dünyada gören oldu.
İnsanın en ölümcül yarası, içinde anbean büyüyen gitme hevesidir.
Reklam