Her insanın vardır içine ilmek ilmek işlediği anlar. Ne acıdır. İnsan, güzel anıları hatırlayınca bile büyük bir hüznün esiri olur. Ne zordur bir daha olmayacağını bildiğin şeylerin esiri olmak. Ne zordur içindekilerin hasretini çekmek ama ne de güzeldir her şeye rağmen içinde bir umudun olması...