Her hikaye başladığı yerde bitiyor ya da başladığı renkte. Her başlangıç bir sonu hazırlıyor aslında her sonda bir başlangıcı. Peki olaylar nerde başlayıp bitiyor?
"Hayır,kendi kendimi aldatmıyorum ben! Kara gözlerinin bana olan ilgisini okuyorum, yazgımı da. Evet, hissediyorum; çünkü duygularıma inanıyorum,acaba yüksek sesle söyleyebilir miyim?"