Murakami kitapları okudukça okuyasım gelen, sürükleyen ve çok farklı hikâyelerin içinde kendimi bulduğum kitaplar. Hikâye ve karakterler o kadar gerçekki sizi içine alıyor ve içinizdeki meraktan kaynaklı sürekli okumak istiyorsunuz. Kitap gerçekten sarsıcı, çok beğendim!