📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhabalar. Kitabı yarım bıraktığım halde neden inceleme yazma gereği duydum bilmiyorum. Şuan düşününce; Oğuz Atay gibi bir yazarın kitabından nasiplenemediğim için, kitabın sayfaları hatta her bir kelimesi gözüme, yüreğime dağ gibi büyük göründüğü için kendimi suçlu ve eksik hissediyorum sanırım. Şu itirafı da yazmadan edemeyeceğim yaklaşık 4 yıldır kitap okumuyorum. Söyleyeceğim hiçbir sebep kitap okumamak için mantıklı gelmeyecek biliyorum. Şuanda da telafisi için çaba sarf ediyorum. Tekrar kitaba dönecek olursam, benim gibi kitaplarla yeni haşır neşir olan bir insansanız Oğuz Atay'ı kendinizi daha donanımlı hissettiğinizde okuyun derim. Şuan için benim harcım değil. Umarım en kısa zamanda okuyabilirim.