Müzeler tıpkı mezarlıklara benziyordu. Asırlar önce yaşamış ve şu anda Toprak olmuş Kudret sahibi kişilerin gezdikleri yerde bulunmak, buralara ayak basmak ayrı bir kıymet taşıyordu insanoğlu için. İnsan mezarlıkların yanı sıra müzelerde de ölümü hatırlıyor yoğun duygular içerisine giriyordu. Evet insan çok zeki bir varlıktı ama bir o kadar da çaresiz...
Zamanı geri sarabilmek için her şeyini feda edebilirdi. Ama ne çare ki giden zamanın geri geldiği hiç görülmemişti. O sebeple insan her bir saniyesini dolu dolu, hissederek yaşamalıydı.