İnsanlar kitap okumak için boğaza iniyor, koruya gidiyor tarihi mekana gidiyor, güzel bir kıraathane veya kütüphane bulabiliyor ya ben? 45 derece sıcaklıkta oturabilecek ağaç bile olmayan kum fırtınaları yaşanan sadece okey oynanan mekanlar bulunan bir yerde can çekişiyorum.