Bir düzlükte yürüyorsan, gerçekten içinde yürüme isteği varsa ve yine de ayakların gerisin geriye gitseydi, bu çaresizce bir durum olurdu. Fakat aşağıdan baktığında sana da çok dik görünen, gerçekten dik bir yamacı tırmandığın için ayakların zeminin yapısı yüzünden geri geri gidebilir ve bu yüzden ümitsizliğe düşmemelisin.
"Olur, bazen olur... İnsan dedikleri mahlukun içinde neler kaynaştığını biliyor muyuz? Öyle anlar olur ki, en ummadığımız adam en beklemediğimiz şeyleri yapabilir."