S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
Daha dün doğmuşuz sanki. Yeni okula başlamışız, Yeni sevmişiz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşam öyküleri, sanıldığınca karışımsız değil, karışımlıdır. Her bir yaşam öyküsü, öbür yaşamların parçacıklarıyla tamamlanır.
“Onun yüreğinde iyilik var.”
Sayfa 272·Kitabı okudu
Konuşmuyor. Hiçbir şeye karışmaz bir hâli var ya, içi dolu olduğu belli. Gözlerinden belli.
Sayfa 266·Kitabı okudu