S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
“İnsanoğlu çiğ süt emmiştir. Her kötülüğü yapar, her iyiliği de yaptığı gibi.”
Sayfa 178·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşte bunu yapmamalı. İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Daima gülerdi. Gülüşünde bir acılık vardı.
Sayfa 133·Kitabı okudu
“İnsan olanın başına her şey gelir.”
Sayfa 151·Kitabı okudu
Sana karşı hoş, yumuşak görünürler, arkadaş olmak isterler, seninle çok ilgilenirler, derdi olan derdini açar sana, insanlar böyledir. Sen kendini hiçbir zaman açmayacaksın. Kapıp koyuvermeyeceksin. Tesirin o zaman iyi olur üzerlerinde.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan