S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
“İnsan olanın başına her şey gelir.”
Sayfa 151·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana karşı hoş, yumuşak görünürler, arkadaş olmak isterler, seninle çok ilgilenirler, derdi olan derdini açar sana, insanlar böyledir. Sen kendini hiçbir zaman açmayacaksın. Kapıp koyuvermeyeceksin. Tesirin o zaman iyi olur üzerlerinde.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
“Dünya parayla alınır. Yürek alınmaz.”
Sayfa 92·Kitabı okudu
“Kara sevda deli eder insanı.”
Sayfa 91·Kitabı okudu
Aşkını, hasretini, kıskançlığını renk renk nakışlara, ses ses türkülere dökmüştü.
Sayfa 87·Kitabı okudu