📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sanatın en iyi kurtarıcılığı, insana var olduğunu
unutturmasıdır." diye bir söz duymuştum. Kendi kendine
eğlenmek, acılarını unutmak için kendini roman okumaya
veren insanlar vardır...
Hayır, sanatın en iyi kurtarıcılığı, bir insanın var
olduğundan kuşkulanmasını sağlamasıdır.
Kendi kendini yutacaksın,
kendi kendinle alay edeceksin. Yut kendini! Yutan mutlu
oluyor, ama mutluluğunun sona ereceğini anımsamaktan da
geri kalmıyor, o zaman kötümserleşiyor; yutulan, acı çekiyor
ve acılarından kurtulacağını umut etmekten bıkmıyor ve
iyimser oluyor. Yut kendini ve kendini yutmak zevki,
yutulmak acısıyla karışacağı ve birbirini etkisiz bırakacağı
için mükemmel bir ruh dinginliğine ve sarsılmazlığa
erişeceksin; kendin için yalnızca tam bir eğlence olacaksın.