"bir arkadaşı olsaydım, onun adına harman kafka'yı öldürebilirdim."
babaya mektup'u geçenlerde okudum ve de hala durup, düşünüp üzülüyorum. bu kitabı da rastgele seçmiştim ve ferit edgü beni resmen teselli etti. teşekkür ederim.
senin etkinden tamamen bağımsız yetişmiş olsaydım bile, büyük ihtimalle senin
gönlüne göre bir insan olamayacaktım. herhalde yine zayıf, ürkek, kararsız, huzursuz bir insan olurdum.