Mutluluk, arkasından koşmakla yakalayabileceğin ya da mumla arayıp bulabileceğin bir şey değildir. Mutluluğunu kendi farkındalığından doğurursun. Aynada kendi gözlerine bakıp kendi ellerinden tuttuğunda, kendini kabul ettiğinde ve o yansımada gördüğün her şeyden memnun olduğunda, senin içinde doğup dışına dökülen bir nehirdir mutluluk. Sen o nehrin kaynağını kurutmadıkça, emin ol o içinden geçtiği her yere kendisinden bir yaşam parçası bırakacak. Nehirlerine sahip çıkman ve mutlu kalman dileğiyle...