Yalnızım, kimsesizim kalabalığın ortasında yapa yalnız
Bir ben bir kendim varız o kalabalık da
Başka kimse yok.
Nasıl anlatsam yalnızlığımı bilemiyorum
Bazen ruhumun derinliklerinde anafor oluyor yalnızlığım
Bazen de ağır bombarduman uçağı gibi bombalıyor yüreğimi
Rüyalarım da görüyorum hayatın hasret kaldığım güzelliklerini.