beklemek üzerine felsefe kitabıydık
her şeyi bekliyoruz diyorduk
hayattan ne beklediğimizi soranlara
“her şeyi” deyip iğrençliğimizi dişliyor
tespihimiz şeytan tırnaklarından eşiklere takılıyor
takılıp tökezliyordu ara ara.
bana artık büyü diyorlar
bütün renkleri mezun etmişler hayatlarından
karanlığa emekli öğretmenler gibi sanki insanlar.
bilirsin işte Füsun gidişinden bu yana
hüzün sektöründe bilfiil yirmi üç sene görev yaptım!
infaza götürürken bari üstbenlerim
gözüme bir gökkuşağı bağlasalar.
kitap içinde bildiğimiz Ahmet Ümit tarzından üç hikaye barındırıyor. konu, karakterler ve işleniş açısından en başarılı bulduğum hikaye kitaba da adını veren “Aşkımız Eski Bir Roman” oldu.