Herkese merhabalar...
Mutlu ve kitaplarla dolu haftalar dilerim...
Sizlere severek okuduğum bir kitap ile geldim.
Kitabın ismine, kapağına ve iç tasarımına bayıldım.
Basım kalitesi de gerçekten harika.
Biz yani kendimiz inandığımız sürece yapamayacağımız, başaramayacağımız hiçbir şey olmayacağını çok güzel ifade etmiş.
Kitapta birbirinden güzel sözler, hikayeler, şiirler ve aforizmalar var.
Ben sizlere bir kaç alıntı bırakayım ama onu seçerken bile zorlandım.
Hepsi ayrı güzeldi.
#alıntılar
Gelmeyenin de var bir gidemediği.
-insanlar anlamaz.
-biliyorum
Dağılmış bir hayat yaşanmış bir hayattır.
#alacak
Bilekler kırık, dizler yaralı, yüzler soluk, yürekte ağrı.
Bütün acımasızlıklarına, haksızlıklarına, umursamazlığına rağmen yine de hayatı ve bu hayatı yaşamayı savunuyoruz.
Bu hayattan alacaklıyız.
Anlaşılmayı beklemiyorum.
Hepinizi anladım.
#duyma
Muhteşem bir yalnızlığın ortasında,
sahipsiz kalabalıklara susuyorum.
Herkes duysun,
sen duyma.
Duyarsan herkes olurum.
Ölürüm duyarsan.