Selda Karabulut

Selda Karabulut
@seldakarabulut
Her hikaye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı. Hayat seçimlerden ve düştüğümüzde kalkmasını bilmekten ibarettir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kötüysen, kötülük yapmak kolaydır, ama biri sana iyi derse,kötü olmak artık o kadar kolay olmaz…”