Ahmet Ümit ilk okuduğum kitabı çok güzeldi. Çok akıcıydı. Merakla katili bulmaya çalışıyorsunuz. Tabi konusu bakımından insanı kızdıran üzen bir yanı da var. Hiç yaşanmasa dediğimiz şeylerin yaşanıyor olması. Beni çok üzmüştü.
Ve çocuklar arasında Raplh kirli bedeni karmakarışık saçları silinmemiş burnuyla çocukluk döneminin bitmesine insan yuregininin karanligina domuzcuk denen o gerçek o akilli arkadaşın havalarda ucup ölmesine agladi