Rasim Özdenören'i okumaya Çözülme ile başlamak doğru bir karar mı bilemiyorum ama edebi olarak güzel bir okuma tecrübesiydi 3'ü çok kısa 1'i kısmen daha uzun 4 hikayeden oluşan bir kitap Her hikayede de sıradan görünen olaylar, sıradan görünen insanların iç dünyasına, hayat mücadelelerine bir mercek tutmuş aslında.. Ölümün arkasından hissedilenler, aile bireylerinin birbirini önemsememe ve yalnızlaşma konusundaki ısrarları, sevgisizlikleri güzel betimlenmiş Genelde okuduğum için mutlu olarak kapatırım kitapların kapağını ama bunu Rasim Özdenören'in diğer kitaplarında daha yoğun hissedeceğimi umuyorum