M.selim acar

M.selim acar
@selim312
Hasret yerinde kalır , ve biz çekip gideriz.. N.f.k
Özgürlüklerini savunamayanların ödedikkeri bedel ağır olur.
Reklam

M.selim acar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2023 2. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
İnsana en çok acı veren şey söyledikleriyle söylemek istedikleri şeyler arasındaki uçurumdur.

M.selim acar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2023 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu… içimizde şeytan yok…içimizde aciz var…tembellik var.iradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var…