Ne gördün bütün kapıların birer birer kapandığı bu dünyada? Hangi kusurunu düzeltmene fırsat verdiler? Son durağa gelmeden yolculuğun bitmek üzere olduğunu haber verdiler mi sana? Birdenbire: "Buraya kadar dediler!". Oysa, bilseydin nasıl dikkatle bakardın istasyonlara; pencereden görünen hiçbir ağacı, hiçbir gökyüzü parçasını kaçırmazdın. Bütün sularda gölgeni seyrederdin. Üstelik, "daha önce haber vermiştik" derler. "Herşeyin bir sonu olduğunu genel olarak belirtmiştik. Yaşarken eskidiğini ve eskittiğini söylemiştik.
“hayat pişmanlıklarla dolu. Bazen yapamadığımız bazen de yaptığımız şeylerin pişmanlığı. Ve hangi yolu denersek deneyelim pişman olacağımız bir hayat çıkacak önümüze. Çünkü hayat insana her zaman pişman olacağı bir şeyler veriyor.”