Selin

"Gelişiyle doldurduğundan çok daha büyük bir boşluk bırakarak gitmişti hayatımdan."
Sayfa 19 - Alfa Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"İnsan hakikaten de bir yanlışı düzeltmek için hep daha büyüğünü yapmak zorunda kalıyordu."
Sayfa 13 - Alfa Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Selin

, bir kitap okudu
9/10
·248 syf.·
12 günde okudu
·
2023 23. kitabı
Alper Canıgüz
8.3/10 · 3.070 okunma
“Uzun bir bekleyişten başka bir şey olmayan hayatımın son bekleyişinin içindeyim bu sefer. Geleceği bekliyorum. O da beni bekliyor. Birazdan karşılaşacağız, hissediyorum. Bu kavgadan sağ çıkabilecek miyim bilmiyorum fakat bir önemi yok artık. Bundan sonra beklemek olmayacak, son bu. Cezamı önden çekmiş gibi hissediyorum. Ölsem bile rahat edeceğim, öldükten sonra beklemek de bitecek. Cennet cehennem meselesi filan ilgilendirmiyor beni, her ne olacaksa olsun artık hiçbir şeyi beklemem gerekmeyecek. Yanacaksam da yanacağım yani, gerçekten önemli değil benim için artık."
Sayfa 96 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat