selin

selin
@selinnerg
Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!..
Sevmek insanca bir şey, ancak insanca sevmeyi bilmek lazım!
Sayfa 12·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Ancak kendi içime dönersem bir dünya buluyorum
Sayfa 9·Kitabı okudu
Edebiyat
Keşke insanlar geçip giden şimdiyi yaşamak yerine, geçmişte kalan bir sıkıntının hatıralarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar
Sayfa 4·Kitabı okudu
Edebiyat

selin

, bir kitabı yarım bıraktı
%11 (8/70 syf.)
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma