öncelikle kitabın adına aldanıp aşk romanı, dini bilgiler vs. beklemeyin :) kitabın yarısı ademin güncesi, yarısı ise havvanın güncesinden oluşuyor. ilk önce ademin güncesi ile başlıyoruz; adem, belirli sesler çıkaran kendisini türünün tek örneği sanan biri, taa ki havvayı görene kadar :) havva ise gördüğü her şeyi -kendisinin bile- yaratıcının bir deneyi olduğunu düşünüyor. yıldızlara ulaşamamasının, suyun yukarıya doğru akmamasının bilimsel nedenlerini bulmaya çalışıyor. adem ile birbirlerini görmeleri ile hayatları 'ben'den 'biz'e dönüyor :)
kitabın en sevdiğim kısımları ise ilk kadın ve ilk erkeğin birbirlerini tanımalarını yazarın komediye vurması oldu; insanlığın ilk zamanlarından itibaren kadının çok konuştuğunu düşünen adem, erkeklerin sorgulamayan karakterde olduğunu düşünen havva ile güzel bir zaman geçireceğinize eminim :)