Selin

Selin
@selintsr
Odamda beni kitaplarım bekler.Bu yegane tesellidir
Istemediğim konuları bazan düşünmemeyi başarabiliyordum.Bazan da tam tersi oluyor,düşünmeyi ıstemediğim bir resmi ya da kelimeyi aklımdan hiç çıkaramıyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmiş olun ki,bu dünya yalan!..Bende bir yaşama sevinci tutturmaya çalışıyorum.