selin

selin
@selinvso
midnight
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Sayfa 10·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi insanlar iktidara gelmez, gelse bile iktidar onu bozar, zalim yapar.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım.
Sayfa 124·Kitabı okudu
1000Kitap
Her şeyi yanlış yapmış, her kararı felakete yol açmış, olmayı hayat ettiği şeyden günbegün uzaklaşmıştı.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
Kendimi kendim bile tanıyamıyorum.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Edebiyat