Biz, çoğu kadın böyleyiz. Eğitim seviyemiz ne olursa olsun, annelerimizin küçük birer kopyasına dönüşüyoruz zamanla. Kendimizden vermekten, feda etmekten, anlamsızca kendimizi hırpalamaktan başka hiçbir şey yapmıyoruz ve bunu acayip kutsal bir erdemmiş sanıp kendimizi tatmin ediyoruz. Bu tabii bize öğretilen bir şey: Fedakâr ve cefakâr kadın rolü doğduğumuzdan bu yana sinsi sinsi aklımıza kazınıyor.
Eğer kanunda herhangi bir sebep birinin başka birini öldürmesi için hafifletici sebep olabiliyorsa, bu sebep nasıl oluyor da kadına başka, erkeğe başka uygulanıyor?
Biz, çoğu kadın böyleyiz. Eğitim seviyemiz ne olursa olsun, annelerimizin küçük birer kopyasına dönüşüyoruz zamanla. Kendimizden vermekten, feda etmekten, anlamsızca kendimizi hırpalamaktan başka hiçbir şey yapmıyoruz ve bunu acayip kutsal bir erdemmiş sanıp kendimizi tatmin ediyoruz. Bu tabii bize öğretilen bir şey: Fedakâr ve cefakâr kadın rolü doğduğumuzdan bu yana sinsi sinsi aklımıza kazınıyor.