Neden? Böyle masum çocuklara neden takar ki bir insan? Başkalarını acıyla kıvrandırmaktan zevk mi alır? Kendimi bunu düşünmekten bir türlü alıkoyamıyorum.
İçinde, hiç uyanmadan kalmış, biraz kurcalanmış, fakat hiçbiri sonuna kadar işlenmemiş birçok imkanlar olduğunu acı acı seziyordu. İçi yanarak anlıyordu ki onda gömülü kalmış iyi ve güzel bir şeyler vardı...