Selo

Selo
Sınıf öğretmeni
Gaziantep
6 Ocak
808 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Yar deyince kalem bir coşuyor bir coşuyor anlatmam.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan yaşıyorsa, bir şeylere inandığı için yaşıyordur.
Günlerdir yoksun. Öfkeni bile özledim. Nasıl bir uzaklıktan geleceksin bilemiyorum... Dönüp dönüp sana geldikçe anladım özgürlüğün aşk olduğunu. Alışkanlıklara yenilmedim ben, seni bir alışkanlığa dönüştürmek istemedim yalnızca... . . 🍂Şükrü Erbaş
Geceler çaresizliğin ıssız mahşeri...
İnsan yaşıyorken sever kendini İnsan yaşıyorken öldürür...
Şiir