Kuvvetli, kararlı bir babamiz olsun, bize neyi yapip neyi yapamayacağımızı söylesin isteriz. Niye?
Neyi yapip neyi yapamayacağımıza, neyin ahlakli ve dogru, neyin ise günah ve yanlış olduguna karar vermek zor oldugu için mi? Yoksa suçlu ve günahkâr olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duydugumuz için mi? Bir baba ihtiyaci her zaman mi vardir, yoksa, kafamiz karıştığı,dünyamız dağıldığı, ruhumuz daraldigi vakit mi isteriz babayı?