SeloSell

''Bu adam yalnız kendisi için yaşamıştı. Hayattaki tavrının sonucu olarak ölüm döşeğindeyken yanında kimse yoktu.Bu tablo bana son bir uyarı veriyordu. Hâlâ zamanım vardı. Ayaklarımın üzerinden geriye dönebilirdim. ''
Reklam
''Biliyorum. Tutkudan nefesimi kesecek hiçbir şeyle, hiç kimseyle karşılayamayacağımı biliyorum.Biliyorsun, birini sevmek ,başlı başına bir girişim. Güç ister,yürek ister,körlük ister...Hele, ilk başta bir an var ki, uçurumdan atlaması gerekir insanın. Bir an bile düşünülse bu yapılamaz. Artık asla atlamayacağımı biliyorum. ''

SeloSell

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
2019 7. kitabı
Albert Hirsch
7/10 · 98 okunma
'' Tanımadığımız bir kimseyi pek fazla göklere çıkardılar mı onu zihnimizde canlandırmak için hafızamızda en değerli, en romantik ne kadar hatıra varsa hepsine başvururuz. ''
''bir şeyi yarım yapmak,yahut yarım söylemek hiç bir zaman iyi değildir. Zaten yeryüzündeki bütün kötülükler de bundan doğar. ''